YAŞ toplantısından sonra kaç general ve amiralin kadrosuzluk veya yaş haddinden emekli edildiği açıklanıyor, ama albaylar açıklanmıyor. Daha önce emekli edilen albayların isim listesi toplu olarak yayınlanıyordu, ama 2020’den itibaren bu uygulama kaldırıldı. Artık emekli edilen albaya tebligat gönderiliyor, ancak o zaman emekli edildiğini öğreniyor. Bu garip uygulamanın sebebi mi?…