Dün El-Bab’da IŞİD teröristleri ile yaşanan çatışmalarda şehit düşen 14 askerimize ağlıyoruz. Yüreğimiz ağzımızda, zira yaralı 33 askerimizden 18’nin de durumunun ağır olduğu bildiriliyor. Yaralı askerlerimiz arasında tanıdığımız ve çok şükür durumu ağır olmayan biri var. Adı Merdin Kışkan. O rezil sözde İzmir Casusluk Davası’nı hatırlıyorsunuz, değil mi? Bunun da…