Balyoz kumpası döneminde 1. Ordu Komutanlığı Askeri Savcısı olan Bülent Münger hakkında görevini kötüye kullanmaktan dolayı açılan ve 4 yıldır Askeri Yargıtay’da görülen davada “görevsizlik” kararı verilerek, dosyanın Yargıtay Başkanlığı’na gönderilmesi kararlaştırıldı. Münger 1. sınıf askeri hakim olduğu için bundan sonra Yargıtay’da yargılanacak. Evet, tam 4 yıldır devam eden bir…