Erdoğan 10 gün kadar önce Hindistan’a giderken, şunları söyledi: “YPG gibi bir terör örgütünün paçavralarının olduğu konvoy içinde, Amerika’nın bayraklarının olması, dalgalanması bizleri ciddi manada üzmüştür. Bunları da tabii 16’sında yapacağımız ziyarette Sayın Başkan’a, ‘Buyurun’ diyeceğiz, göstereceğiz. Madem ki biz, uluslararası teröre ortak olarak karşıyız, ‘Bu durum nedir?’ diye, kendilerine…