Darbeden önce Erdoğan’ın ABD’ye yaptığı, “Ya PYD, ya ben. Dostunu seç” restini konuşuyorduk. ABD “dostunu” seçti, “PYD’den vazgeçmediğini” gözümüze soktu. Üstüne bir bardak soğuk su içtik. Darbeden sonra ABD’ye yeni bir çağrı başladı. Erdoğan ve ekibi günlerdir, “Tercihini yap, ya FETÖ, ya biz” diyor. ABD, on yıllardır yatırım yaptığı, Türkiye…